سدیم استارچ گلیکولات در چه موارد دارویی استفاده می شود؟
نوشته شده توسط : shamim

برای بسیاری از افراد علاقه مند به رشته داروسازی شاید سوال برانگیز باشد که برخی از دارو ها توسط چه دسته از مواد اولیه ساخته می شوند و به داروهایی که قابل مصرف هستند تبدیل می شوند. می توان یکی از مواد اولیه برا ساخت دارو ها را سدیم استارچ گلیکولات معرفی کرد که در مصارف متعددی مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.

پودر سدیم استارچ گلیکولات سیب زمینی و یا سدیم استارچ گلیکولات ذرت که امروزه به عنوان یکی از مواد جانبی پر مصرف دارویی در بازار شناخته شده است توسط شرکت آوا شیمی صبا به فروش رسیده و شما می توانید با اطمینان کامل این ماده را از ما خریداری کنید.

این ماده قابلیت جذب سریع در آب را داشته و از آن در مصارف ضدعفونی کننده، عامل تعلیق و به عنوان عامل ژل زنی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با آزمایشات متعدد و اصلاحات شیمیایی نشاسته، به عنوان مثال کربوکسی متیلاسیون برای افزایش آب دوستی و پیوند عرضی برای کاهش حلالیت تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های متعدد پودر سدیم گلیکولات استارچ

- با خرید سدیم استارچ گلیکولات می توانید از آن به عنوان ضدعفونی کننده سریع که در صورت تماس با آب، دارو را بلافاصله آزاد می کند، استفاده کنید.

- این ماده توانایی انجام فرآیند فشرده سازی مستقیم را نیز دارا می باشد.

- می تواند به عنوان وسیله حامل معلق استفاده شود.

- همچنین از سدیم استارچ گلیکولات به عنوان یک ماده تقویت کننده انحلال در مصارف دارویی نیز استفاده می شود.

- به عنوان تثبیت کننده مواد غذایی و به عنوان یک ماده ضد پیری برای نان و در تولید بستنی استفاده می شود.

- همچنین علاوه بر استفاده در مصارف دارویی می توان از این ماده در مصارف مواد غذایی، منسوجات، کاغذ و همچنین چسب نیز استفاده نمود.





:: برچسب‌ها: دارو , دارویی , سدیم استارچ گلیکولات , انواع سدیم استارچ گلیکولات , خرید سدیم استارچ گلیکولات , خرید انواع سدیم استارچ گلیکولات , آوا شیمی صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: